درمان زونا - An Overview

Wiki Article

عفونت اندام‌های داخلی از جمله مجاری گوارشی (معده و روده)، ریه‌ها و مغز (انسفالیت)

بوتاکس معده چیست؟ چه اثراتی روی لاغری دارد؟ (تایید شده توسط پزشک)

    موسسه خدمات دارویی رضوی با هدف ایجاد بانک مرجع در زمینه اطلاعات دارویی و پزشکی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت مشاوره دارویی و خرید آسان دارو و تحویل در محل (تحت نظارت دکتر داروساز) ایجاد شده است.  مشهد, میدان بیمارستان امام رضا , داروخانه مرکزی امام

علاوه بر این برای جلوگیری از انتقال ویروس واریسلا به دیگران، توصیه می‌شود که فرد مبتلا، تا حد امکان زخم‌ها و ضایعات پوستی خود را بپوشاند.

جدیدترین لوازم خانگی اصل و با تخفیف رو اینجا میتونی ببینی

پس از بروز تاول ‌ها برای تسكین درد بهتر است به نكات زیر توجه كرد:

ممکن است جنین در ماه‌های آخر دوره بارداری به بیماری آبله مرغان مبتلا شود و سپس بعد از تولد و در مرحله نوزادی دچار بیماری زونا گردد.

پس زونا چیست و چه می‌کند؟ زونا توسط ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید، همان ویروسی که باعث آبله مرغان می‌شود. این بیماری کشنده نیست اما می تواند بسیار دردناک باشد. واکسن‌ها به کاهش خطر ابتلا به زونا کمک می‌کنند.

ویروس "واریسلازوستر" جزء خانواده ویروس بیماری زونا چه شکلی است ‌های "هرپس" كه تبخال را ایجاد می ‌كند است، لغت زوستر به معنی تسمه یا كمربند است. در بیماری زونا درد شدید و سوزنده ‌ای به‌ صورت ثابت در طول یك مسیر عصبی حس می‌ شود و تاول‌ های قرمزی چند روز بعد در محل درد ظاهر می‌ شود كه رنگ تاول ‌ها كم‌ كم به تیرگی می‌ گراید.

اقداماتی که برای درمان زونای حاد می‌توان انجام داد عبارت است از:

در کنار معاینه کامل فیزیکی و بررسی سوابق پزشکی بیمار، ممکن است از آزمایش‌های تشخیصی زیر هم برای تشخیص بیماری زونا استفاده شود:

● برخی از افراد مبتلا به زونا علائمی فراتر از درد و بثورات را تجربه می‌کنند. این علائم ممکن است شامل:

با توجه به عود مکرر ضایعات جهت بررسی به متخصص پوست مراجعه کنید

موانعی در کار است. تاخیرهایی در کار است... اسرائیل تا حد زیادی مسئول اینها است.»

Report this wiki page